HOLD PLAN

Mere end 25 hold hver uge.

Som medlem har du adgang til alle vores hold. Med mere end 25 hold hver uge, og nogle super dygtige instruktører, er der noget for alle - uanset niveau. 

HUSK AT TILMELD DIG TIL HOLD TRÆNING

Som medlem af GYM53 har du fri adgang til alle hold - du skal blot huske at tilmelde dig. 
Er du allerede medlem, skal du oprette en profil for at kunne tilmelde dig. Det gør du nemt ved at klikke på nedenstående link.

Find det hold du gerne vil tilmelde dig, tryk på holdet for mere info og derefter på "TILMELD" for at tilmelde dig holdet.

oktober, 2019

tirsdag

15

tir 1

ons 2

tor 3

fre 4

lør 5

søn 6

man 7

tir 8

ons 9

tor 10

fre 11

lør 12

søn 13

man 14

tir 15

ons 16

tor 17

fre 18

lør 19

søn 20

man 21

tir 22

ons 23

tor 24

fre 25

lør 26

søn 27

man 28

tir 29

ons 30

tor 31

15okt08:4510:10Holdet er afvikletStrong

15okt16:3017:00Holdet er afvikletT.I Træning/ Inspiration

15okt17:0018:00Holdet er afvikletFunktionel træning Frank

15okt17:0518:10Holdet er afvikletPower

15okt18:0018:50Holdet er afvikletZumba Ada

15okt19:0020:00Yoga - Dyb Dynamisk Udstrækning6 Deltagere på holdet2 Antal ledige pladser

LÆS OM VORES HOLD

YOGA - DYBT DYNAMISK UDSTRÆKNING

Inspireret af myofasccial release

Dybe dynamiske udstrækninger.
En komplet og dybdegående bevægelsesform, der fokuserer på at finde/genfinde velvære og balance i både muskulatur og led, ved at reparere og stimulere bindevævet.

Ada - Susan

Tirsdag kl. 19-20

BIKING

Biking er konditionstræning som foregår på vores BodyBikes mens instruktøren guider dig gennem timen og motiverer dig løbende. Timerne er bygget op i blokke og vi kører i forskellige tempi alt efter musikken. Biking er til dig, som ønsker høj kalorieforbrænding og vil i bedre form.

Uanset hvilket niveau du er på, er Biking en effektiv time, hvor du forbedrer din kondition. Biking timerne giver dig variation i tempo og intensitet, så du får en varieret træningstime.

Instruktører: Lene, Søren, Claus, Winnie, Pernille

Mandag, onsadg, torsdag, fredag og lørdag. 

TOUGHEST OCR

Obstacle Course Racing er et forhindringsløb som afholdes flere gange om året i bla. Danmark 
Vi har flere fra centeret som deltager i dette, derfor tilbyder vi nu en målrettet træning med henblik på at blive "Fit" til OCR.

Instruktør: Martin

Mandag kl. 10-11

BODY TONING

Body Toning er baseret på opstrammende øvelser for hele kroppen.

Body Toning timens indhold kan variere fra gang til gang, men som grundregel er træningen altid begyndervenlig. Holdet er for dig, der ønsker at blive strammet op fra top til tå og få øget styrke.

Der benyttes redskaber som f.eks. håndvægte, træningselastikker, gulvtæpper og lignende.

Instruktør: Sus

Onsdag kl. 17-18

MORGENGYMNASTIK

Kom til morgengymnastik og start dagen ud med et smil på læben. Der bliver lavet gulvøvelser, hvor vi kommer hele kroppen igennem.

Instruktør: Lene

Torsdag kl. 8:15-9:30

FUNKTIONEL TRÆNING

Funktionel træning er en effektiv træningsform med fokus på både konditions- og styrketræning. Timen består af funktionelle øvelser, der er hentet fra styrkeløft og vægtløftning, gymnastik samt flere andre sportsgrene. Funktionel træning gør dig både stærkere, hurtigere, mere eksplosiv og mere udholdende. På holdet træner du med forskellige redskaber såsom; vægtstænger, kettlebells, medicinbolde, sandsække, sjippetorve og andet funktionelt træningsudstyr som racks og ringe.

Instruktører: Frank

Tirsdag kl. 17-18
Lørdag kl. 9:30-10:30

CIRKELTRÆNING

Cirkeltræning er for dig som ønsker at forbedre din muskeludholdenhed og styrke samt træne de store muskelgrupper som ben, baller, mave, ryg og arme. På en time vil du få trænet kroppens store muskelgrupper igennem en række styrkeøvelser. Der er fokus på muskeludholdenhed, altså mange gentagelser af samme øvelser.

Instruktør: Lone

T.I ( Træning / Inspiration)

Et hold for alle. Meningen med holdet er at du kan få ny viden, nye øvelser og træningsprincipper set i forhold til al træning i centeret. Kredsløb, teknik, styrke, osv. Altså, når du har brug inspiration eller nyt input til træningen.

Instruktør: Martin

Tirsdag kl.16:30-17
Fredag kl.10-11

ZUMBA / ZUMBA GOLD

Zumba er latinamerikansk dans omsat til sjov og effektiv træning, der giver lige så meget livsglæde som kondition. Trinnene er varierede men simple, så alle kan være med. Zumba er sjovt - og meget populært. Musikken vil få dig i rigtig godt humør - og du forbrænder masser af kalorier.

Instruktører: Ada og Susan

Tirsdag kl. 18-18:50
Torsdag kl. 9:30-10:30

SKILLMILL / CROSS

Et helt nyt træningsprincip som er bygget op omkring SkillMill - cardiomaskinen. Meget effektiv træning, hurtigt overstået og så bliver du mega fit.

Instruktør: Martin

Torsdag kl. 11-11:30

STRONG BY ZUMBA

HITT - High Intensive Tempo Training, supereffektiv interval træning i "sync" med musikken. Du træner hårdere og bliver stærkere.

INTERVAL TRÆNING

Vi træner forskellige former intervaller, bl.a Tabata (20-sekunders intervaller for fuld gas + 10 sekunders pause. Dette gentages 8 gange), HIIT(Høj Intensitet Interval Træning), cirkeltræning, gulv øvelser med fokus på ”core”, m.m.
Intervaller øger konditionen, fedtforbrænding og  kroppens iltoptag.
Vi bruger mest ”body weight” øvelser, hvor alle kroppens muskler bliver engageret, men til nogle øvelser bruge vi også kettlebells, små håndvægter, pads eller andre redskaber.
Vi starter altid med en god effektiv opvarmning og slutter af med en passende udstrækning.

SOMMERFIT

Til dig som ønsker at være klar til stranden og sommertøj.....Vi træner alle muskelgrupper, vejleder i kost, varierer træning hver gang og vi leverer massere af inspiration.

Instruktør: Martin

X
X